PRABANGIAUSIAS ANGLŲ SUKURTAS AUTOMOBILIS: „BENTLEY FLYING SPUR 2020“

Dvi ankstesnės „Bentley Flying Spur“ kartos savo odinio salono prabanga iš dallies prilygo „Volkswagen DNA“ automobiliams o jų platforma buvo panaši į labai neįvertintą VW „Phaeton“ sedaną. 2020 m. „Bentley Flying Spur“ savo platforma lygiavosi į „Porsche“. 2020 m. sukurtas „Flying Spur“ – labai greitas, ištaigingomis detalėmis ir rafinuoto žavesio – geriausias šiuolaikinės eros „Bentley“ sedanas.

2020 m. „Flying Spur“ kurtas su galingu „Bentley“ W-12 varikliu, pasinaudojant „VW Group MSB“ platformos versija, kurią dar labiau ištobulino „Porsche Panamera“ modelio detalės, taip pat „Bentley Continental GT“ kupė ir kabrioleto privalumai. Pagrindinės „Flying Spur“ dalys panaudotos iš „Panamera Executive“, likusios – iš „Panamera“ ir „Continental GT“.

Automobilio galinių sėdynių autentiškumas paremtas „Bentley“ dizainu, o patvari pakaba ir talpi bagažinė – vertinamos geriau už „Porsche“.

Dar svarbiau tai, kad priekinė MSB variklio / galinė pavaros architektūra leido „Bentley“ dizaino komandai, vadovaujamai Stefano Sielaffo, 21-ojo amžiaus „Flying Spur“ automobiliui suteikti klasikinio britų prabangaus automobilio, varomo priekiniais ratais, įvaizdį. Tai buvo neįmanoma naudojant „Phaeton“ platformos modelį. Naujojo „Flying Spur“ priekinės ašies vidurio linija yra 5,1 colio ilgio, todėl dėmesys krypsta į ilgą variklio gaubtą be ryškios priekinės iškyšos. Tai esminis šio automobilio skirtumas, kuris vizualiai viską pakeičia.

Ir tai keičia „Flying Spur“ vairavimo būdą.

Ankstesnės kartos „Flying Spurs“ buvo sunkiai valdomas žvėris, sunkiai dirbęs priekiniais ratais, kai staigiai reikėdavo keisti važiavimo kryptį. Dabartinis automobilis, turintis prieš priekinė ašį sumontuotą variklį, yra visiškai kitoks. Naujasis „Flying Spur“ ne tik sveria mažiau, bet ir jo priekinės ašies svoris pasiskirstęs kitaip, t. y. iš 56/44 į 54/46. (Lengviau pasakyti nei padaryti: 6,0 l darbinio tūrio W-12 variklio ir standartinės visų varančiųjų ratų sistemos susiejimas į MSB platformą užtikrino galingą produktą). Galiniai varomieji ratai, saugi anti-riedėjimo sistema, tolygus sukimo momentas ir lengvas pavaros valdymas, leidžiantis perduoti ne daugiau kaip 38 proc. sukimo momento į priekinius ratus, paverčia naująjį „Flying Spur“ itin vertingu.

Tai dar ne viskas. Po  „Flying Spur“ kapotu sumontuotas 6 litrų du turbokompresorius turintis W-12 variklis, pasiekiantis 626 AG pajėgumą ir 900 Nm sukimo momentą. Keturiais ratais varomas 5,3 m ilgio modelis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,8 sekundes bei pasiekia didžiausią 207 km/val. greitį. Tad automobilis beveik toks pat ilgas ir platus kaip „Lincoln Navigator“, o jo ratų bazė yra net 130 mm ilgesnė nei jo pirmtako. „Bentley“ tiek anksčiau, tiek dabar lengvai įveikia siaurus kelius ir nuokalnes. Tai labai manevringas ir greitai įsibėgėjantis automobilis.

Važiuodami su tokiu automobiliu atsipalaiduokite. Net per žvyrą važiuosite taip, it plauktumėte, o posūkiuose galėsite pasijausite kaip lenktyniniame automobilyje. Automobilio gale daugybė funkcijų – užuolaidų nuleidimas, masažas ar klimato kontrolė – valdoma dailiai į porankį integruotu bei išimamu nuotolinio valdymo pultu. Automobilis varomas galiniais ratais, o priekiniai įjungiami tik užfiksavus praslydimą – ši sistema veikia automatiškai ir užtikrina sportinio sedano valdymo savybes bei maksimalų saugumą.

„Bentley“ inžinieriai sukūrė keturis važiavimo režimus: „Comfort“, kuris optimizuoja automobilio pakabos, variklio bei pavarų dėžės darbą ilgomis bei patogiomis kelionėmis užmiestyje; „Sport“, kuris paverčia  prabangų modelį nepaprastai staigiu, manevringu ir greitu; „Bentley“ režimas – idealus kompromisas tarp sportiško ir komfortiško važiavimo; o „Custom“ leidžia savarankiškai keisti įvairius nustatymus ir sukurti automobilį su unikaliomis valdymo savybėmis.

Pasirinkite „Bentley“ režimą ir būsite labiau nei patenkinti tuo, kaip „Flying Spur“ juda keliu. Bet jei tas kelias bus vingiuotas, pasirinkite „Custom“ režimą, pasinaudokite „Sport“ režimo funkcija. Išties turite puikią galimybę jaustis atsipalaidavę ir važiuoti komfortiškai. Kitaip tariant, automobilis prisitaiko prie vairuotojo nuotaikos – kasdieną jis gali būti komfortiška prabangos erdve, o smarkiau paspaudus greičio pedalą priversti pasijusti tarsi lenktyniniame bolide.

Be įspūdingo manevringumo važiuojant kalnais ir užtikrinto stabilumo greituose posūkiuose, speciali vairavimo sistema gali būti naudinga ir mieste. Sportinis sedanas siūlo daugybę asistentų, leidžiančių vairuotojui atsipalaiduoti – tai pagalbininkai mieste bei eismo spūstyse „City Assist“ bei „Traffic Assist“, leidžiantys automobiliui nedideliu greičiu judėti visiškai autonomiškai. Naktinio matymo sistema bei ištobulintas ekranas užtikrina, kad vairuotojas galėtų koncentruotis į kelią, o „Top View Camera“ suprojektuoja automobilio vaizdą iš viršaus ar šono bei leidžia detaliai apžvelgti visą aplinką parkuojantis. 12,3 colio įstrižainės ekrane galima koreguoti beveik visus automobilio nustatymus, o papildomi jame sumontuoti jutikliai užtikrina tikslią bei greitą reakciją į paspaudimus.

Pats centrinis elementas, susijęs su automobilio viduje esančia elektronika, yra unikalus, besisukantis, tad vieno mygtuko paspaudimu ekranas gali apsiversti ir vietoje jo atsiras trys analoginiai variklio duomenų matuokliai arba visa įranga taps apdailos elementu.

„Flying Spur“ interjere dominuoja šilta medienos spalva, sodri oda ir chromas, kurio galima tikėtis „Bentley“. Naujausias automobilio modelis buvo kuriams subtiliai ir šiuolaikiškai. Siūloma ne mažiau kaip 15 skirtingų standartinių odos spalvų, kurias galima maišyti ir derinti tarpusavyje. Be to, galima rinktis iš aštuonių skirtingų automobilio salono apdailų, siuvinėjimų netgi graviruotų ženklų.

Naujajame „Flying Spur“ siūlomos trys garso sistemos. Jau standartiniais tapusius 10 garsiakalbių (650 vatų) įvertins kiekvienas melomanas, o išskirtinių poreikių klientams skirtos specialiai šiam automobiliui suprojektuotos „Bang & Olufsen“ (16 garsiakalbių, 1500 W) bei „Naim“ (19 garsiakalbių, 2 200 W) sistemos.

Automobilio gale daugybė funkcijų – užuolaidų nuleidimas, masažas ar klimato kontrolė – valdoma išimamu 5,1 colio jutiklinio ekrano nuotolinio valdymo pultu. Nuimami planšetiniai kompiuteriai, esantys už priekinių sėdynių galvos atramų, taip pat leidžia pasiekti „Bentley“ daugialypės terpės sistemą, kurios programų rinkinyje yra netgi prieiga prie „Google Play“ parduotuvės. Dar vienas pranašumas – šildomos ir vėdinamos galinės sėdynės.

„Bentley Flying Spur“ – sportinis sedanas ir prabangus limuzinas viename, kuriuo geriausia mėgautis sėdint ant vairuotojo sėdynės. Prekės ženklas kalba už save – „Bentley“ automobiliai visada buvo prabangūs, kuriami žmonėms, mėgstantiems vairuoti, o ne važiuoti. Tad ir šis naujasis „Flying Spur“ – unikalus sportinio sedano ir prabangos derinys. Šiuo metu automobilį galima įsigyti tik su W-12 varikliu, bet į rinką greitai žengs ir V-8 versija. Šiuo metu „2020 Bentley Flying Spur“ pardavimo kaina yra 214 676 USD.