Kaip Padidinti Facebook Fanų Skaičių?

Turėdamas daugiau nei du milijardus vartotojų, „Facebook“ siūlo didžiulę potencialią auditoriją jūsų verslui, tačiau, kai tinkle yra daugiau nei 60 milijonų aktyvių „Facebook“ verslo puslapių, taip pat yra daug konkurencijos. Negalima to išvengti: gauti daugiau „patinka“ paspaudimų yra svarbi jūsų „Facebook“ rinkodaros strategijos dalis, tačiau jūs neturėtumėte taip susikoncentruoti vien tik į patiktukus ir jei norite gauti daugiau teigiamų įvertinimų, turite pasidalinti tikrai patinkančiu turiniu ir užsiimti taip, kad jūsų prekės ženklas taptų patinkantis. Čia pateiksime 10 iš tikrųjų veikiančių taktikų ir gudrių būdų, kaip gauti daugiau „Facebook“ paspaudimų. 

10 gudrių būdų, kaip gauti daugiau „Facebook“ paspaudimų:

  1. Sukurkite protingą „Facebook“ rinkodaros strategiją;
  2. Sukurkite puikų puslapį;
  3. Padarykite savo „Facebook“ puslapį lengvai randamą;
  4. Paskelbkite atitinkamą, aukštos kokybės turinį;
  5. Dalyvaukite nuosekliai ir tinkamu laiku;
  6. Surenkite „Facebook“ konkursą;
  7. Bendraukite su kitais prekės ženklais ir bendruomenėmis „Facebook“;
  8. Naudokite „Facebook“ algoritmą savo naudai;
  9. Norėdami išplėsti savo pasiekiamumą, paleiskite „Facebook“ skelbimus;
  10. Pasimokykite iš „Facebook“ įžvalgų.

1. Sukurkite protingą „Facebook“ rinkodaros strategiją:

Kaip ir bet kuri rinkodaros platforma, iš „Facebook“ gausite tik tai, ką įdėjote, todėl gerai apibrėžta, protinga „Facebook“ strategija, pagrįsta jūsų verslo tikslais, padės jums sukurti vieningą prekės ženklo buvimą „Facebook“, kuris atspindės jūsų prekės ženklo asmenybę ir vertybes. Yra keletas veiksnių, kurie padės sukurti rinkodaros strategiją:

Apibrėžkite savo tikslinę auditoriją:

Jūsų strategija turėtų būti siekiama surinkti teigiamų įvertinimų iš sekėjų, kurie turi didžiausią potencialą suteikti vertę jūsų verslui reguliariai įsitraukdami, o ne vienkartinius praeivių teigiamus įvertinimus. Apibrėžti savo auditorijos asmenybes gali būti puiki vieta pradėti. Galų gale, jūs turite žinoti, su kuo kalbate, kad galėtumėte naudoti tinkamas priemones ir toną, o ne bandyti patikti visiems dviems milijardams „Facebook“ vartotojų.

Tyrinėkite konkurenciją:

Stebėdami pagrindinius konkurentus, galėsite pastebėti veikiančias ir neveikiančias technikas, kad galėtumėte modeliuoti varžybų sėkmę, vengdami jų klaidų. Taip pat pradėsite suprasti, kiek „Facebook“ paspaudimų galite siekti – tiek savo puslapiui, tiek atskiriems įrašams.

Nusistatykite tikslus:

Tiesiog siekti „daugiau patiktukų“ iš tikrųjų nėra puikus „Facebook“ rinkodaros tikslas – kaip žinosite, kada to pasieksite? Vietoj to turėtumėte sukurti tikslus, pagrįstus tokiais principais: jie turi būti konkretūs, išmatuojami, pasiekiami, realistiški ir laiku. Tai leidžia jums reguliariai grįžti atgal, kad pamatytumėte, ar įgyvendinate savo tikslus, ir švęsti savo sėkmę bei siekti naujų užsibrėžtų tikslų, arba apsvarstyti strateginius pakeitimus, kad sugrįžtumėte į teisingą kelią.

 2. Sukurkite puikų puslapį:

Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau kartais svarbiausių dalykų galima lengvai nepastebėti: jei norite surinkti daugiau „Patinka“, turite turėti puikų puslapį ir nuolat jį pildyti puikiais įrašais. Jūsų „Facebook“ puslapį sudaro daugybė dalių, todėl svarbu įsitikinti, kad visos jos yra pilnai užpildytos, profesionalios ir apie jūsų prekės ženklą. Štai keletas pagrindinių komponentų, į kuriuos reikia atsižvelgti:

Naudokite visus skilties „Apie“ elementus:

„Facebook“ puslapio skiltyje „Apie“ galite pateikti pagrindinę verslo informaciją žmonėms, kurie ieško konkrečios informacijos. Be savo kontaktinės informacijos, galite pridėti savo verslo įkūrimo datą, pateikti įmonės apžvalgą ar net pridėti prekės ženklo gairių sąrašą, nes visa ši informacija padeda sustiprinti jūsų patikimumą ir įtikinti potencialius sekėjus, kad jūsų puslapis vertas “Patinka”. Tai taip pat padeda jums pasirodyti paieškose ne „Facebook“, nukreipiant vartotojus į jūsų puslapį, kai jie naudoja paieškos svetaines informacijos apie jūsų produktą ar verslą paieškai. „Facebook“ taip pat mano, kad puslapis su visu profiliu yra patikimesnis, o tai suteikia jums pranašumo naudojant „Facebook“ algoritmą ir padės užtikrinti, kad daugiau žmonių matytų jūsų įrašus.

Pasirinkite patrauklias viršelio ir profilio nuotraukas:

Jūsų profilio ir viršelio nuotraukos sukuria pirmąjį vizualinį jūsų verslo įspūdį „Facebook“, todėl svarbu pasirinkti protingai, be to jūsų verslo logotipas paprastai yra geriausias pasirinkimas jūsų profilio nuotraukai, tačiau rinkdamiesi viršelio nuotrauką galite būti gana kūrybingi ir pagalvoti, kaip vienu įtaigiu įvaizdžiu galite perteikti savo verslo esmę. Ar turite puikios išvaizdos produktą, kurį galėtumėte parodyti? Galbūt norite parodyti savo draugiškos komandos nuotrauką? Kad ir ką pasirinktumėte, įsitikinkite, kad jis atspindi jūsų prekės ženklo esmę, kad potencialūs sekėjai turėtų priežasčių pasinerti į jūsų puslapio turinį.

Kalbant apie techninę informaciją, jūsų profilio nuotrauka jūsų puslapyje rodoma kaip 170 x 170 pikselių kompiuteriuose ir 128 x 128 pikselių išmaniuosiuose telefonuose. Nuotraukų rodymas jūsų puslapyje yra 820 x 312 pikselių kompiuteriuose ir 640 x 340 pikselių išmaniuosiuose telefonuose. „Facebook“ rekomenduoja naudoti viršelio nuotrauką, kurios dydis yra 851 x 315 pikselių ir mažesnė nei 100 KB. Naujesnė ir dinamiškesnė verslo puslapių parinktis – vietoj viršelio nuotraukos naudoti viršelio vaizdo įrašą. Jūsų viršelio vaizdo įrašas gali trukti iki 20 sekundžių ir būti toks pat, kaip ir viršelio nuotrauka.

Prisegti našiausią įrašą:

Jei turite įrašą, kuris sulaukia ypač daug teigiamų įvertinimų, galite jį prisegti, kad pratęstumėte jo tarnavimo laiką ir kai pasirenkate prisegti įrašą, jis lieka puslapio viršuje, todėl žmonės jį mato prieš bet kuriuos kitus jūsų įrašus. Prisegtą įrašą galite keisti taip dažnai, kaip jums patinka, todėl įsitikinkite, kad jis yra šviežias ir visada rodomas geriausiai veikiantis turinys šioje gerai matomoje vietoje.

3. Padarykite savo „Facebook“ puslapį lengvai randamą:

Tai paprasta sąvoka, kurią verta pakartoti: žmonėms negali patikti jūsų „Facebook“ puslapis, jei jie to neranda. Štai keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padidintumėte savo matomumą:

Pasirinkite lengvai atrandamą puslapio pavadinimą:

Žmonės, ieškantys jūsų prekės ženklo „Facebook“, ieškos pagal jūsų prekės ženklą, todėl laikykite dalykus paprastus ir padėkite jiems lengvai jus rasti, naudodami puslapio pavadinimą kaip prekės ženklą ir nepridėkite nereikalingų raktinių žodžių – dėl to jūsų puslapis atrodys šlamštas, o ne kaip teisėtas jūsų prekės ženklo verslo buvimas.

Pasirinkite įsimintiną ir nuoseklų vartotojo vardą:

Jūsų vartotojo vardas, kartais vadinamas URL, rodomas jūsų prekės ženklo „Facebook“ puslapio žiniatinklio adrese. Naudotojo vardas, atitinkantis jūsų anketą ir kituose socialiniuose kanaluose, padės žmonėms, kurie jau seka jus kitur, sekti jus ir „Facebook“. Vartotojo vardas, kaip ir jūsų puslapio pavadinimas, turėtų būti glaudžiai susijęs su jūsų įmonės pavadinimu.

Pridėkite „Facebook Sekimo” ir „Patinka“ mygtukus prie savo svetainės ar tinklaraščio:

Kažkas, ką tik atradęs vertingą patarimą ar strategiją jūsų svetainėje ar tinklaraštyje, nori išgirsti daugiau apie jus, todėl padėkite jiems lengvai susisiekti su jumis „Facebook“, pridėdami „Facebook Sekimo” ir „Patinka“ mygtukus savo svetainėje, kad sekėjai galėtų komentuoti arba spausti patiktukus, jei jiems patinka jūsų keliamas turinys.

Įdėkite „Facebook“ įrašą į savo svetainę ar tinklaraštį:

Ši parinktis suteikia dar didesnį jūsų „Facebook“ puslapio matomumą jūsų svetainėje ar tinklaraštyje, todėl vietoj paprasto mygtuko galite įterpti visą įrašą nukopijuodami ir įklijuodami paprastą kodą: tiesiog eikite į įrašą, kurį norite įterpti, spustelėkite tris taškus viršutiniame dešiniajame kampe ir spustelėkite “Įterpti”, o tada nukopijuokite ir įklijuokite kodą į HTML. Visi lankytojai, spustelėję jūsų įdėtą įrašą, norėdami sužinoti daugiau, bus nukreipti į įrašą, kuris rodomas jūsų „Facebook“ puslapyje, sukurdamas galimybę surinkti daugiau sekėjų.

Į naujienlaiškį ar elektroninio pašto adresą įtraukite nuorodą į „Facebook“ puslapį:

Žmonės, su kuriais jau bendraujate kanalais, pvz., el. paštu ar naujienlaiškiu, yra puiki potenciali jūsų „Facebook“ puslapio auditorija, todėl įsitikinkite, kad jiems lengva jus rasti ir su jumis susisiekti, įtraukdami nuorodas į „Facebook“ puslapį į visus jūsų elektroninius ryšius.

Reklamuokite savo „Facebook“ puslapį kituose socialiniuose kanaluose:

Pasinaudokite tuo, ką sukūrėte kituose socialiniuose kanaluose, savo „Facebook“ turinio reklamai, tačiau neskelbkite tiesiog nuorodos į savo „Facebook“ puslapį ir neprašykite žmonių sekti jus. Verčiau rinkitės puikų „Facebook“ turinį, pvz., infografiką ar trumpą vaizdo įrašą, kad galėtumėte reklamuoti, kad galėtumėte pabrėžti savo „Facebook“ puslapio vertę, o ne tik pranešti žmonėms, kad toks puslapis egzistuoja.

Siekite pasidalijimų:

Bendrinami „Facebook“ įrašai padidina jūsų pasiekiamumą, suteikiant jums daugiau galimybių sulaukti daugiau „Facebook“ teigiamų įvertinimų, o bendrinimas taip pat rodo, kad kažkas jautė jūsų turinį pakankamai stipriai, kad buvo motyvuotas juo dalytis su savo asmeniniu tinklu, taip suteikdamas jums papildomo patikimumo prieš auditoriją, kuri galbūt dar nėra susipažinusi su jūsų prekės ženklu.

Pakvieskite esamus kontaktus ir darbuotojus pamėgti jūsų „Facebook“ puslapį:

„Facebook“ leidžia lengvai pakviesti asmeninius „Facebook“ ryšius pamėgti jūsų verslo puslapį, tačiau būkite atsargūs, kai naudojatės šia funkcija. Paprasčiausiai išsiųsdami masinius kvietimus greičiausiai nesulauksite daugiau sekėjų, todėl vietoj to sukurkite pranešimą, kuriame paaiškinkite, kokią vertę, jūsų manymu, jūsų kontaktai galėtų įgyti paspaudus “Patinka” jūsų puslapiui. Padarykite tai labiau įtraukdami juos, o ne save. Taip pat turėtumėte paskatinti darbuotojus pamėgti jūsų „Facebook“ puslapį, kad jie galėtų nuolat sekti tai, ką reklamuojate kaip prekės ženklą, ir kaip didesnės darbuotojų gynimo strategijos dalis.

Reklamuokite savo „Facebook“ puslapį realiame gyvenime:

Neribokite savo „Facebook“ puslapio reklamavimo internetiniame pasaulyje, todėl įtraukite savo puslapio adresą į savo vizitines korteles ir įmonės raštinės reikmenis, kad kontaktai žinotų, kur jus rasti socialiniuose tinkluose, įskaitant „Facebook“, arba, jei rengiate renginius, nurodykite savo adresą brošiūrose, skrajutėse ir kt. Žmonės, kurie jau sąveikauja su jūsų prekės ženklu realiame gyvenime, supranta jūsų siūlomą vertę, todėl padėkite jiems lengvai susisiekti su jumis „Facebook“, kad pasiektų daugiau šios vertės.

4. Paskelbkite atitinkamą, aukštos kokybės turinį:

„Facebook“ rekomenduoja pasidalyti trumpais, smagiai skaitomais įrašais ir akį traukiančiais vaizdais, kad atkreiptumėte dėmesį, todėl įtraukite šias strategijas, kad sukurtumėte žinutes, kurios iš prigimties patinka.

Įtraukite įtikinamą vaizdą:

Įrašai su nuotraukomis sulaukia žymiai daugiau „Facebook“ paspaudimų nei teksto įrašai, todėl jei neturite savo nuotraukų bibliotekos, galite naudoti daugybę nemokamų nuotraukų svetainių, be to galite pabandyti sukurti unikalią infografiką, kurioje būtų pateikta vertinga informacija, susijusi su jūsų niša, ar net kažką su humoru.

Rašykite puikias antraštes:

Įtaigi antraštė yra raktas į tai, kad atkreiptumėte dėmesį į savo įrašą, tačiau nesigilinkite į paspaudimų sritį. „Facebook“ siūlo šiuos patarimus, kaip sukurti puikią antraštę:

  • Padarykite savo antraštes informatyvias;
  • Naudokite savo antraštę, kad nustatytumėte tinkamus lūkesčius dėl to, kas yra įraše;
  • Būkite aiškūs ir tikslūs;
  • Nekurkite per daug reklaminių antraščių.

Žinoma, jūs bandote reklamuoti savo prekės ženklą „Facebook“, tačiau žmonės nori, kad sklaidos kanalai būtų linksmi ir informatyvūs, o ne veržlūs ir kupini pardavimų. Visų pirma, „Facebook“ apklausa nustatė, kad sekėjams nepatinka įrašai, kuriuose:

  • Nukreipiate žmones pirkti produktą arba atsisiųsti programą, nesiūlydami jokio kito vertingo turinio ar informacijos;
  • Nurodote žmonėms dalyvauti konkurse, nepateikdami jokio konteksto apie tai, kaip tai susiję su puslapio ar pasekėjų interesais;
  • Pakartotinai naudojate skelbimų turinį.

Tai reiškia, kad šie įrašai rečiau sugeneruoja „Facebook“ paspaudimus iš juos matančių sekėjų, tačiau jie taip pat rečiau matomi, nes „Facebook“ konkrečiai riboja natūralų puslapių, kurie yra pernelyg reklaminiai, pasiekiamumą.

Duokite sekėjams, ko jie nori:

Kaip žinoti, kokio tipo turinio žmonės nori iš tavęs „Facebook“? Žinoma, kad klausydamas jų. Jei dauguma jūsų puslapio komentarų yra klientų aptarnavimo klausimai, pabandykite sukurti turinį, kuris padėtų sekėjams geriau naudoti jūsų produktą, pvz., pabandykite trumpą vaizdo įrašą, kuriame pateikiami „įsilaužimai“ arba alternatyvūs jūsų produkto naudojimo būdai, arba „patarimų“ vaizdo įrašų ar nuotraukų serija. Eksperimentuokite ir atkreipkite dėmesį į tai, į ką žmonės reaguoja.

Investuokite į vaizdo įrašus:

Atsižvelgiant į tai, jei rimtai norite padidinti „Facebook“ paspaudimų skaičių ir dar neturite „Facebook“ vaizdo įrašų strategijos, laikas ją sukurti. Įrašai, kuriame pateikiami pagrindiniai tobulo socialinės žiniasklaidos vaizdo įrašo ingredientai, yra puiki vieta pradėti, todėl pabandykite tokių įrašų paieškoti internete ir juos peržiūrėkite.

5. Dalyvaukite nuosekliai ir tinkamu laiku:

Skelbkite nuosekliai:

Nuosekliai jūsų sukurtų įrašų kokybė ir tipai gali padėti žmonėms žinoti, kokių pranešimų iš jūsų tikėtis ir kaip jie susiję su jūsų verslu, todėl iš anksto sukurkite turinio kalendorių ir suplanuokite įrašus, kad „Facebook“ turinys būtų tvarkingas ir nuoseklus.

Paskelbkite tinkamu laiku:

Turėsite patys atlikti tyrimus, kad nustatytumėte, kas geriausiai tinka jūsų auditorijai, tačiau nustatyta, kad optimalus laikas yra 12–15 val. darbo dienomis ir 12–1 val. savaitgaliais.

Būk atsakingas ir žmogiškas:

Jei norite, kad jūsų „Facebook“ puslapis patiktų daugiau žmonių, turite bendrauti su tais, kuriems tai jau patinka, todėl neatsakyti komentarai ar klausimai „Facebook“ puslapyje gali būti didžiulė atgrasymo priemonė potencialiems naujiems gerbėjams. Atminkite, kad „Facebook“ yra socialinis tinklas, o bendravimas yra pagrindinis būdas padaryti jūsų prekės ženklą ir puslapį patogesnį ir draugiškesnį.

6. Surenkite „Facebook“ konkursą:

Interaktyvus turinys, pvz., konkursai, labiau patraukia skaitytojų dėmesį nei statinis turinys. Dar geriau, mėgstant įrašą yra populiari dalyvavimo konkurse forma, kuri leidžiama pagal „Facebook“ konkurso taisykles. Norėdami pradėti rinkti daugiau „Facebook“ teigiamų įvertinimų su savo konkursu, pirmiausia turėtumėte pasidomėti, kaip surengti sėkmingą „Facebook“ konkursą.

7. Bendraukite su kitais prekės ženklais ir bendruomenėmis „Facebook“:

Atminkite, kad „Facebook“ pirmiausia yra socialinis tinklas, todėl būkite socialūs ir pradėkite bendrauti su kitais prekės ženklais, kurie yra svarbūs jūsų nišai, bet ne jūsų tiesioginiams konkurentams. Paprastas „Patinka“ ar komentaras apie kito prekės ženklo įrašą gali padėti atkreipti jų dėmesį ir atverti galimybes bendradarbiauti, siekiant reklamuoti savo verslą, kad jūs abu įgytumėte daugiau „Facebook“ paspaudimų. Žymėdami kitus prekių ženklus, jūsų puslapis taip pat gali būti rodomas naujai auditorijai to kito prekės ženklo sekėjams, tačiau žymes naudokite tik atitinkamuose įrašuose.

Taip pat ieškokite potencialių sekėjų bendruomenių, su kuriomis galėtumėte bendrauti, todėl „Facebook“ grupės yra puiki vieta rasti žmonių, kurie aistringai domisi temomis, susijusiomis su jūsų niša, ir siūlo galimybę pabrėžti savo kompetenciją. Tiesiog įsitikinkite, kad jūsų dalyvavimas „Facebook“ grupėse yra naudingas, o ne reklaminis, kitaip galite būti pašalinti iš grupės.

8. Naudokite „Facebook“ algoritmą savo naudai:

„Facebook“ algoritmo supratimas yra raktas į jūsų pasiekiamumą – kitaip tariant, kad jūsų puslapis ir jūsų įrašai būtų rodomi daugiau žmonių, kuriems galite patikti. Savo esme „Facebook“ algoritmas teikia pirmenybę turinio tipams, apie kuriuos jau kalbėjome: kokybiškam turiniui, kuris nėra pernelyg reklaminis ir tai tikrai neturėtų stebinti. „Facebook“ nori, kad žmonėms būtų malonu naršyti naujienų kanalus, o tai reiškia, kad jie nori pateikti geriausią turinį į viršų, todėl skirkite laiko vertingiems įrašams kurti ir nekurkite šlamšto. „Facebook“ specialiai pabrėžia autentiškus pranešimus, kurie informuoja ir linksmina, kaip vertę, kurią atpažįsta algoritmas.

Kitas papildomas būdas pasinaudoti „Facebook“ algoritmu yra išbandyti tiesioginį vaizdo įrašą, nes algoritmas pirmenybę teikia tiesioginėms transliacijoms ir jas naujienų sraute padidindamas. Jei turite renginį ar pristatymą, kuris veiks tiesiogiai, pabandykite, bet pirmiausia pasidomėkite, kaip tai padaryti ir paieškokite svarbių patarimų, kaip teisingai padaryti pirmąją transliaciją.

9. Norėdami išplėsti savo pasiekiamumą, paleiskite „Facebook“ skelbimus:

„Facebook“ siūlo labai išsamų skelbimų taikymą, kad galėtumėte sutelkti savo reklamos pastangas ir išnaudoti visas savo skelbimų išlaidas. Savo prekės ženklo pateikimas idealiai auditorijai yra puikus būdas surinkti daugiau „Facebook“ paspaudimų. Yra dvi skirtingos „Facebook“ reklamos rūšys: sustiprinti įrašai ir skelbimų kampanijos:

Padidinkite įrašą:

Patobulinę įrašą, galite išplėsti auditoriją ir apimti žmones, kuriems jūsų puslapis jau patinka, todėl tai gali būti puikus pasirinkimas įrašui, kuris jau pasirodė įtikinantis, pritraukus daugybę „Facebook“ paspaudimų „Patinka“ iš žmonių, kurie jau seka jūsų puslapį.

Vykdykite kampaniją:

„Facebook“ siūlo kampanijos tikslus, susijusius su bet kokio tipo verslu. Kadangi šiame įraše kalbama apie tai, kaip gauti daugiau „Facebook“ teigiamų įvertinimų, daugiausia dėmesio skirkite įtraukimui, kurio tikslas – parodyti jūsų skelbimą plačiai auditorijai, kad padidėtų įrašų ar puslapių paspaudimų skaičius. Galite rinktis iš įvairių skelbimų formatų, įskaitant įtraukiančią drobę.

10. Pasimokykite iš „Facebook“ įžvalgų:

Analizuodami „Facebook“ puslapio įžvalgas, galite aiškiai matyti, kas yra jūsų dabartiniai gerbėjai, o tai padės geriau nukreipti būsimas „Facebook“ pastangas. Taip pat galėsite nustatyti, kokių tipų įrašai turi didžiausią vidutinį pasiekiamumą ir įtraukimą, ir naudoti šią informaciją kurdami daugiau turinio, kurio jūsų auditorija nori iš jūsų „Facebook“. Galų gale, mokymasis iš savo klaidų, sėkmės didinimas ir turinio, kuris jiems patiks, suteikimas yra pagrindinis būdas pagerinti jūsų turinio kokybę ir padidinti „Facebook“ paspaudimų skaičių, todėl suplanuokite įrašus, bendrinkite vaizdo įrašus, bendraukite su sekėjais ir įvertinkite savo pastangų poveikį.