Be to, skirtingas požiūris išryškėjo tuo metu, kai britai ir prancūzai buvo labai užsiėmę pasaulio kolonizacija. Kiekviena britų okupuota šalis – Australija, Naujoji Zelandija, Indija ir Vakarų Indija – liko prie kairiapusio eismo, o prancūzų okupuotos šalys – prie dešiniapusio eismo. Amerika buvo susiskaldžiusi, atvykėliai iš Didžiosios Britanijos, Olandijos, Ispanijos ir Portugalijos laikėsi kairės pusės eismo, o atvykėliai iš prancūzų okupuotų šalių – dešinės.
Teigiama, kad eismo situaciją pakeitė specialiosios transporto priemonės. 1700-ųjų metų pabaigoje prekiniai vagonai (įskaitant didžiuosius „Conestoga“ vagonus) itin išpopuliarėjo, ypač Amerikoje. Šiuos vagonus traukė arklių poros, kinkomos grandinėmis. Geriausia vieta raiteliams sėdėti, kad galėtų sėkmingai suvaldyti šiuos galingus gyvulius – kairė pusė, kad prireikus arkliams suduoti botagu būtų galima dešine ranka. Be to, geriausias būdas vienam vagonui prasilenkti su kitais eismo dalyviais, neatsitrenkiant, buvo dešinė kelio pusė. Ten, kur važiavo vagonai, visi kiti sekė paskui. Taigi važiavimas dešine puse tapo vis dažnesnis.
Ir atėjo diena, kai pasirodė motorinis automobilis. Automobilio dizainas buvo sukurtas taip, kad vairuotojas sėdėtų transporto priemonės priekyje ir centre, neilgai trukus paaiškėjo, kad ir sėdėdamas šone vairuotojas puikiai mato kelio vidurį. Tose šalyse, kur automobilių gamyba tapo pagrindine eksporto šaka (t. y. Amerika) buvo gaminami automobiliai su vairu kairėje pusėje. Būtent tai paskatino kitas Europos šalis (pavyzdžiui, Švediją) greičiau progresuoti ir gaminti automobilius, kurių vairas būtų dešinėje pusėje.
Važiavimas dešine puse palankus kairiarankiam vairuotojui, nes jo dominuojanti ranka niekada nepalieka vairo. Dešiniarankis vairuotojas Didžiosios Britanijos automobilyje vairą laiko dešine ranka, o kaire valdo pavarų svirtį. Tai gali lemti iki šių dienų išlikusį pavarų svirties populiarumą britų automobiliuose.
Ir paskutinis dalykas. Japonijoje iki 1945 metų buvo važinėjama kaire puse, nes britų inžinieriai statydami geležinkelių stotį, laikėsi kairės pusės eismo. Vėliau eismo situacija buvo pasikeitusi, bet 1978 m. jie vėl grįžo prie kairiosios pusės eismo.