Dyzelinių Purkštukų Valymas

Vienas iš svarbiausių šiuolaikinių dyzelinių variklių elementų yra aukšto slėgio tiesioginio kuro įpurškimo sistema „Common Rail“. Dėl to varikliai yra tokie efektyvūs. Kita vertus, dyzeliniai purkštukai yra gana problematiški, nes reikia nedelsiant šalinti jų gedimą. Priešingu atveju gedimas taps dar rimtesnis. Egzistuoja keletas būdų, kaip prailginti purkštukų tarnavimo laiką ir vienas iš jų – dyzelinių purkštukų valymas naudojant specialias priemones. Tai labai pigus, paprastas ir efektyvus metodas.

Kaip Veikia Dyzeliniai Purkštukai?

Kuro tiekimo sistema, naudojama šiuolaikinių automobilių dyzeliniuose varikliuose, yra labai sudėtinga. Kol pasiekia reikiamą vietą dyzelinas nuekliauja gana ilgą atstumą. Pirma, elektrinis siurblys paima dyzeliną iš bako, tada kuras kaitinamas (šildytuve), filtruojamas (kuro filtre) ir tik tuomet patenka į variklį.

Po to dyzelinas keliauja tiesiai į aukšto slėgio kuro grandinę. Aukšto slėgio siurblys suspaudžia degalus (185 MPa). Šis suspaustas kuras patenka į „Common Rail“ purkštukus, kurie reikiamomis dozėmis degalus paskirsto.
Kito proceso metu pažangi elektronika rūpinasi visa sistema, priimdamas signalus iš kitų jutiklių. Šią sistemą taip pat sudaro elektromagnetiniai vožtuvai, o aušintuvas atvėsina nepanaudotus degalus, kurie grąžinami į kuro baką.

„Common Rail“ purkštukai yra valdomi elektroniniu būdu ir veikia itin tiksliai. Vieno variklio veikimo metu jie sugeba perduoti aštuonias degalų dozes. Didelis tikslumas ir šiuolaikinių technologijų bei medžiagų naudojimas turi savo kainą. Purkštuvai kainuoja nuo 375 iki 750 eurų už vienetą, priklausomai nuo automobilio modelio. Nenustebkite. Pasaulyje yra tik keturi gamintojai. Šiuo metu naudojami dviejų tipų purkštukai – elektromagnetiniai ir pjezoelektriniai. Jie tobulai veikia iki kol susidėvi arba sugenda. Ir tada kyla problemų.

Nešvarių „Common Rail“ Purkštukų Bruožai

Viso variklio veikimo metu purkštuko viduje atsiranda ir nusėda degalų likučiai. Jei vairuotojas laiku nepakeičia kuro filtro, šis procesas žymiai pagreitėja. Jei vairuotojas perka degalus iš „juodosios rinkos“, purvo nusėdimo procesas paspartėja dar labiau. Kartais užtenka vieno degalų, pirktų „juodojoje rinkoje“ užpildymo.

Užterštas purkštukas vis tiek stengsis judėti tinkamai. Dėl to kils tam tikrų problemų. Pavyzdžiui, purkštukai pradeda blokuotis. Užsiblokavęs atviroje padėtyje, purkštukas neduoda pakankamai degalų. Kai jis užsiblokuoja uždaroje padėtyje, jis visiškai neperduoda degalų.
Jei nešvarumai nebus pašalinti, purkštukas visam laikui užsiblokuos arba atviroje, arba uždaroje padėtyje.

Kokie Yra Požymiai? Kaip Patikrinti Purkštukus? Į Ką Atkreipti Didžiausią Dėmesį?

  • Juodi dūmai, kuriuos sukelia degalų perteklius. Purkštukas „persipildo“ ir užsiblokuoja atviroje padėtyje.
  • Netolygus sukimasis (nevienodas pavaros veikimas), kurį sukelia pertraukiamas degalų tiekimas. Purkštukas užsiblokuoja uždarytoje padėtyje.
  • Problemos užvedant variklį, kai lauke šalta (minusinė temperatūra).
  • Variklis stringa tuščiąja eiga.
  • Prietaisų skydelyje rodomas gedimas.

Kokia Riziką Kelia Užteršti Purkštukai?

Apskritai tokio automobilio valdymas yra labai varginantis. Bet tai tik pradžia. Kaip paprastai būna automobilyje, vienas nesprendžiamas gedimas sukelia kitą.

Juodi dūmai, kuriuos sukelia nesandarūs purkštukai, yra ne tik estetinė problema, dėl kurios kiti vairuotojai palygina mūsų automobilį su visiška seniena. Tai taip pat yra daugybės nuodingų medžiagų išmetimas į orą ir nuodingo smogo kūrimas. Didžiulis suodžių kiekis, kurį sukelia per didelis degalų kiekis, pagreitins dyzelino dalelių filtro užsikimšimą. Tai yra vienas iš brangiausių ir varginančių šiuolaikinių dyzelinių variklių komponentų.
Purkštukų užsiblokavimas atviroje padėtyje yra mažesnio variklio efektyvumo priežastis. Tai galite pastebėti stipresniu triukšmu. Tai ne tik sukelia daug mažesnį vairavimo komfortą. Dėl stipresnės variklio vibracijos paspartėja dvigubos masės smagračio – dar vieno brangaus šiuolaikinės dyzelinės įrangos – nusidėvėjimas.

Dėl šių priežasčių purkštukus teks taisyti arba pakeisti naujais. Purkštukų remontas kainuoja apie 150 eurų už vienetą. Tai veikia tik tada, kai tai daro profesionali įmonė. Taip pat prie kainos turi būti pridėtos purkštukų išmontavimo, surinkimo ir montavimo išlaidos. Ir kas blogiausia – ne visus purkštukus galima pataisyti. Paprastai pjezoelektrinių purkštukų pataisyti negalima. Purkštukus teks keisti naujais? Be abejo. Bet už tai teks tikrai nemažai sumokėti.

Ar galima ką nors padaryti, norint išgelbėti purkštukus, pastebėjus pirmuosius gedimus? Laimei, galite.

Iš tiesų purkštukai gali būti užteršti bet kuo. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai tiesiog užpilti tinkamų degalų. Tačiau grįžkime prie svarbiausio klausimo – ar galite sutaupyti įsigydami / remontuodami purkštukus? Tikrai taip. Turite du sprendimo variantus: galite kreiptis į profesionalų mechaniką arba galite patys naudoti specialų purkštukų valiklį.

Purkštukų valymas specializuotame servise kainuoja kelis šimtus eurų. Tai susideda iš kuro tiekimo sistemos sujungimo su specialia mašina ir skysčio valymo priemonės perleidimo per sistemą.

Ir Kaip Jūs Galite Išvalyti Purkštukus Patys, Efektyviai Ir Pigiai?

Naudokite kokybišką valiklį. „K2 Diesel Dictum“ – pigus ir efektyvus būdas pašalinti nešvarumus nuo „Common Rail“ purkštukų. Tirpalas ištirpina ir pašalina likučius, nešvarumus iš visos kuro sistemos, ne tik iš purkštukų. Jis taip pat valo aukšto slėgio siurblį. Ši priemonė gali būti naudojama įvairiose transporto priemonėse, kuriose yra kuro sistema, naudojanti purkštukų siurblius, arba senesniuose automobilių modeliuose.

„K2 Diesel Dictum“ yra saugus visiems purkštukams ir netgi dyzelino dalelių filtrui. Priemonės naudojimas leidžia atkurti visą purkštukų efektyvumą, pašalina netolygų variklio darbą ir pernelyg didelį dūmų sklidimą. Jei purkštukai buvo užteršti, verta valyti dalelių filtrą.

Kaip Valyti Purkštukus Naudojant „K2 Diesel Dictum“?

Priemonę galima naudoti keliais būdais:

„K2 Diesel Dictum“ galima pilti tiesiai į kuro baką. Būtinai atkreipkite dėmesį į teisingas proporcijas. Naudoti produktą yra labai paprasta. Tiesiog atidarykite degalų dangtelį ir pilkite priemonę.

Produktą taip pat galima supilti į naują kuro filtrą prieš jį montuojant. Pirmiausia supilkite priemonę į filtrą, tada sumontuokite filtrą po autmobilio gaubtu (kapotu), užtikrindami, kad jis bus tinkamai pritvirtintas. Galiausiai prie jo prijunkite kuro vamzdžius. Tai galite padaryti ir bet kuriame automobilių servise.

„K2 Diesel Dictum“ gali išgelbėti nuo poreikio patirti labai dideles įpurškimo sistemos remonto išlaidas.

Taip pat verta atsiminti, kad užtikrinus tinkamą „Common Rail“ sistemos apsaugą ji bus apsaugota nuo ankstyvo gedimo. Norėdami tai padaryti, nepamirškite kuro baką papildyti kokybiškais degalais, kuo dažniau keiskite degalų filtrą, taip pat naudokite „K2 Diesel Dictum“ bent kartą per metus.